søndag den 2. januar 2011

Gaver med omtanke

Når jeg giver fødselsdagsgaver eller værtindegaver, kan jeg godt lide at bruge tid til at ose lidt i forskellige forretninger, blive lidt inspireret og måske endda finde den helt "perfekte" gave til modtageren.

En af mine "gamle" veninder er utrolig kreativ med blomster, maling, papir og symaskinen, og hun elsker hjemmelavet huer, halstørklæder & vanter, men hun kan hverken strikke eller hækle.

Så hendes gaver er indimellem noget håndarbejde, og til hendes fødselsdag forleden havde jeg lavet dette lækre halstørklæde.



Inspirationen kom pludseligt da jeg så det flotte garn, og heldigvis faldt det også i venindens smag.

Jeg nød at lave tørklædet, og tænkte ikke så meget på hvor meget tid jeg brugte.

Det var ikke det samme, da jeg åbnede denne dejlige og fantastiske julegave fra en kær veninde. Jeg fik en utrolig feminin og yndig clutch i lige mine farver.

Hold da op mand - tænk på hvor lang tid det har taget at finde de blå farver og hovederne, for derefter at folde, flette & montere den, blot for at give den væk.

Jeg er utrolig glad for clutchen og føler mig meget beæret.

















1 kommentar:

Pernille sagde ...

Hvor er det bare skønt, det halstørklæde. Det kan jeg godt forstå faldt i god jord.

Det er også skønt at kunne glæde dig, for du er ret god til det, den anden vej :)