søndag den 14. december 2008

Den 3. advent.....allerede


Min søndag startede tidligt idag, jeg vågnede allerede kl. 6 i morges og følte mig frisk & veludhvilet, så jeg stod selvfølgelig op og havde nogle dejlige stille timer med the og strikketøjet, indtil familien vågnede og gav huset mere liv.

Så er det allerede 3. advent, og hold da op hvor er de sidste 14 dage dog gået stærkt... hvad har jeg nået, har jeg overhovedet nået noget ? Joo, tro det eller ej - jeg har faktisk noget :o)

De sidste 14 dage har jeg bl.a. fået min første opskrift fra Noni Design, og opskriften er egentlig købt pga. blomsten, som jeg mangler til min grønne filtet taske, og når jeg nu har opskriften, vil jeg da også lave tasken - på et senere tidspunkt.



Og mit garnlager er vokset lidt - jeg har fået et par bundter Wild Silk fra Jäger, og har købt et tørklæde-kit, et bdt 8/2 uld fra Evilla til futter, luffer og et tørklæde, og lidt Alpaka til en julegave til min svigerinde.
















Og jeg har sørme også fået afsluttet flere ting, mit "Gotisk Vindue" tørklæde er færdigt og klar til at blive vasket. Første halvdel af julegaven til min svigerinde er også færdigt, og billedet kommer efter jul..... og et bestillingsarbejde er der skam også blevet tid til, en lilla baskerhue med hulmønster strikket i Løve Baby & Hosegarn, og jeg blev positivt overrasket over garnet.















Og lige nu arbejder jeg på anden halvdel af julegaven til svigerinden, baskerhuen i dobbelt uldgarn (også et bestillingsarbejde), og et hæklet blondetørklæde i silke














Derudover har jeg købt næsten alle julegaverne og næsten alle julekortene er skrevet....dejligt, dejligt

Ingen kommentarer: