tirsdag den 30. december 2008

Julemarked i Tivoli - ny familie/juletradition ?

Vi (Klaus og jeg) har været til julemarkedet i Tivoli et par gange, men det har aldrig været en fast aftale, og jeg syntes at det kunne være hyggeligt at have en tur til julemarkedet, som en fast familietradition.


Så jeg præsenterede ideen for Klaus og min far, som begge syntes godt om endnu en familietradition, og vi blev enige om at tage i Tivoli lørdag den 20. december - så var traditionen vel startet - troede jeg .........

Og lørdag den 20. december faldt i en rigtig travl uge : jeg havde været til strik cafe, et par dage i Windsor og skulle gerne udlevere omkring 30 julegaver på 2 arbejdsdage.

En pæn hektisk uge og da jeg nåede lørdag middag, havde jeg mere lyst til at sidde i sofa'en med en kop kaffe og strikketøjet.... men vi havde jo en aftale, så vi tog toget til Københavns Hovedbanegård og gik til julemarkedet i Tivoli - sammen med resten af Københavns borgere !!

Tivoli virkede fuldstændig proppet, og indimellem gik vi alle i gåsegang for at komme frem....så vi gik en runde, fik en varm lumumba i Færgekroen og forlod Tivoli efter blot 1½ time.

Så selvom billederne virker indbydende og hyggelige, var turen desværre ikke en stor success og vi har IKKE startet en ny familietradition.











Ingen kommentarer: