søndag den 2. august 2015

Tidligere forsømt - nu opdateret.

Mens min blog har ligget stille, har jeg desværre også forsømt mit medlemskab på Ravelry - delvist i hvertfald :-(

Jeg har været god til at tilføje mine nye projekter og notere afsluttet på de færdige, men jeg har slet ikke fået registreret mine garnkøb i flere år, så det har stået på min To-Do liste siden januar.

Mit garn er fordelt i en kommode, en reol, et par kurve/gavekasser og jeg havde ikke et ordentlig overblik over mit garnlager, så igennem nogle uger har jeg registreret garn hylde for hylde, skuffe for skuffe og er vist igennem alt :-)


Oversigten blev overført til Excell, lagt sammen og det endte på næsten 50 kg! 

Ups, jeg vidste godt, at jeg har meget garn, men var ikke helt forberedt på hvor meget..

Selvom jeg ikke ved, hvordan jeg kommer igennem det garnlager, så er jeg rigtig glad for oversigten og overblikket :-)

En stor fordel er, at jeg har masser af muligheder for at finde nye projekter på lageret ;-)

5 kommentarer:

Merete sagde ...

Sikke et arbejde Bettina. Det drømmer jeg også om at få gjort og jeg kan nok ikke nøjes med 50 kilo. Jeg har fri imorgen, så der starter jeg. Og så bliver det taget bid for bid.

Lene Zaar sagde ...

Det kunne da have været værre Bettina. Jeg har - for adskillige år siden - listet mit op ved hjælp af en diktafon. Lige nu overvejer jeg, om ikke det vil være nemmere bare at fotografere det hele, sådan et efter et? Det må blive en dag, hvor jeg har rigtig god tid.

Pernille sagde ...

Jeg nåede tyve kilo, med billeder und alles.
Det kan anbefales :)

Og tillykke med de mange, mange kilo (garn altså)

violykke sagde ...

Hold da op 50 kilo, hvad mon jeg har ??

Bettina sagde ...

Tusinde tak for jeres kommentarer.

Jeg er glad for at høre at andre også har et stort lager, og Pernille: du har vist alt for lidt ;-)

Selvom resultatet stadig er en smule skræmmende, så er jeg glad for overblikket og jeg fik flere gode ideer undervejs, så jeg kan absolut anbefale at lave en oversigt.

Merete, Lene og Lykke: jeg glæder mig til at høre mere om jeres lagre :-)