torsdag den 7. maj 2009

Sidste restferie :o)

Jeg har afholdt mine sidste feriedage i denne uge, og det dårlige vejr har været mere godt end skidt :o)

For haven har fået noget længe ventet vand, og jeg har haft god tid til at arbejde på et par tørklæder .......














Så jeg er godt på vej med et Domino sjal i Zauberball sokkegarn :














Jeg har også fået lavet 2 pompon halstørklæder til mine store døtre.....


Tørklædet til venstre er strikket af 1 ngl Pompon garn købt hos Strikketøsen, måler 14x150 cm og vejer 170 gram.
Tørklædet til højre er strikket af 6 ngl pompon garn købt hos Netto i sin tid, måler 14x150 cm og vejer 314 gram.
Selvom begge tørklæder er strikket efter samme opskrift, og er der stor forskel på tørklæderne - tørklædet i det "rigtige" pompon garn er betydeligt lettere, blødere & elastisk, generelt virker tørklædet meget mere indbydende og luksusøst.

Så jeg kan kun anbefale andre om at købe pompon garnet hos garnforhandleren - det giver absolut det bedste resultat :o)

Ingen kommentarer: