mandag den 1. juni 2009

Projekter i kategorier

Jeg har en lille kurv, som jeg foretrækker at bruge til mit strikketøj, pengepung og mobil m.m. når jeg afsted ........ så mine projekter er reelt delt op i 2 katagorier.


De strikketøj som kan være i strikkekurven, og dem som er for store :o)




Og lige nu har jeg kun 2 projekter som passer til strikkekurven - et rødt tørklæde hæklet i Zauberball sokkegarn, og projektet med flere cirkler til min tørklæde i Lima og Kido Lamé

Og herhjemme har jeg mest fokus på at få min grå FLS færdig, og derefter skal jeg atter igang med min bomuldstrøje......
















Derudover er jeg også igang med en råhvid trøje efter egen opskrift, og det syntes jeg kræver ro og koncentration - det passer ikke så godt i øjeblikket, så den trøje er lidt i "bero"




5 kommentarer:

Lise sagde ...

Jeg kan se, at du har det som jeg. Slæber rundt på strikketøj i kurve :-)

Sejt at du strikker trøjer efter eget mønster, kan godt forstå det kræver ro og koncentration.

Anonym sagde ...

Det kender jeg godt! Jeg er så sent som i weekenden startet på et nyt projekt fordi ingen af mine igangværende egnede sig til at have med i tasken... Fin undskyldning synes jeg selv ;-)

Nette sagde ...

Hold da op, du har gang i lidt af hvert. Men ja, det man skal have med ud af døren, skal være noget småt. Sådan har jeg det også. Jeg vælger i perioder sokker, for det betyder, at jeg også får strikket sådan nogle, hvilket ellers ikke sker så tit.

Made By Dorthe sagde ...

Sikke nogle spændende projekter du har i gang, og hvor bliver det spændende at se trøjen færdig.
Glæder mig til at se mere :-)

Bettina sagde ...

Hej,

Lise : ja, jeg ææælsker kurve og har dem i flere størrelser, og min favorit er desværre ikke særlig stor. Måske skulle jeg overveje en ny favorit ....

Schjerning : indimellem må jeg skam også starte nye projekter, fordi de eksisterende projekter kræver koncentration og derfor ikke kan tages med til f.eks. familiebesøg. Kender du den ?

Nette : ja, og ind imellem kan det også blive for meget. Ja, sokker er meget populært, men jeg var ikke særlig tilfreds med det ene par jeg har lavet, så jeg er meget mere til tørklæder & sjaler.

Dorthe : mange tak :o) trøjen er færdig og jeg er så tilfreds, så jeg overvejer et nyt mønster til den næste FLS

Mh,
Bettina