mandag den 10. august 2009

Gaver på vandring :o)






Tilbage i januar måned meldte jeg mig til Gaver på Vandring hos Sascha / Strikkekatten
Det lyder som en rigtig sjov og spændende tradition, som jeg gerne vil være en del af - så

- Jeg lover at sende en fin hjemmelavet gave til de første 3 personer, som skriver en kommentar her, og som vil være med til at sende Gaver På Vandring.

- Jeg ved endnu ikke hvad gaven vil være og jeg kan ikke love at du får den i morgen eller i næste uge, men du får den inden der er gået 365 dage - det lover jeg !

- Det eneste jeg beder dig om at gøre til gengæld, er at du selv sender 3 gaver på vandring ved at give det samme løfte på din egen blog.
Jeg har stadig plads til endnu en deltaget - så har du tid og lyst til at være med ?
Up-date : Charitas, Annie og Pia er tilmeldt :o)

5 kommentarer:

Pia sagde ...

Ja mig, hvis der stadig er plads...
Mvh Den beskedne strikker.

Bettina sagde ...

Hej Pia,
Velkommen - jo, der er stadig plads :o)

Mvh,
Bettina

Anonym sagde ...

Hvis der er flere plads, så er jeg også med på den.

Trillemor sagde ...

Jeg vil da også rigtig gerne være med.

Venlig hilsen Trillemor

Bettina sagde ...

Hej Lise og Charlotte,

Tusinde tak for jeres beskeder og undskyld min sene tilbagemelding.

Pia blev den tredje og sidste deltager, så jeg håber at I vil tilmelde jer hos Charitas, Annie eller Pia :o)

Mange hilsner,
Bettina