lørdag den 4. december 2010

Flere flotte nye strikkebøger

Endnu et par flotte opskrifter er kommet fra de kreative Isager damer :o)

Amimono er fra Helga Isager og har et par dejlige ting til os damer, og flere søde ting til de små.... de opskrifter må vente til børnebørnene melder sin ankomst.






























Og Marianne Isager har fået genoptrykt sit Strik a la carte, hvilket passer mig rigtig godt, for bogen var jo udsolgt fra forlaget og biblioteket ville have sit eksemplar retur.

Så NU har jeg min egen udgave af bogen, og det er jeg meget glad for - dejligt dejligt dejligt :o)

Udover gamle "kendisser" har bogen også nye spændende opskrifter, så min liste over nye projekter er vokset.



3 kommentarer:

Strikkefuglen sagde ...

Der er da bestemt en trøje der frister, så den bog må jeg have kikke lidt nærmere på ;-)

Tris sagde ...

Jeg synes slet ikke jeg kan genkende modellerne fra "den gamle" bog. Er det nye versioner af de gamle modeller?

Monika sagde ...

Jeg har efterspurgt denne bog ALLE steder. Sågar haft familie til at kigge i genbrug.
Så glæden var stor da jeg opdagede at den blev genoptrykt.
Mange gode nye og HELDIGVIS er de bedste af "de gamle" med.
Jeg fik den nemlig i julegave - hurra.