mandag den 9. februar 2009

En uge med influenza,

En uge med influenza gav masser af "arbejdsrelateret" arbejdsro i sofa'en foran laptoppen :o)

Det er både godt og skidt - jeg havde ihvertfald ikke en masser uløste opgaver på kontoret idag, og det er jo altid rart.

Afterne brugte jeg til at hækle firkanter til tørklædet - så mange firkanter at jeg i weekenden brugte flere timer på monteringen .... det er et stort arbejde at sy alle de firkanter sammen, og lige nu er jeg ved at hækle de sidste omgange.

Tørklædet er rigtig flot, jeg er meget tilfreds med farverne og jeg glæder mig meget til det er helt færdigt :o))))











Da jeg ikke kom i byen, og trængte til noget andet end firkanter, besluttede jeg at bruge mit Kauni garn til en nederdel, og har fået strikket næsten 26 cm...

Ingen kommentarer: