lørdag den 5. juni 2010

Travlhed = mindre projekter

ja, desværre :o(

I løbet af de sidste par måneder har jeg fået mere travlt på jobbet, efter laaang tid i "finans-krise", er det dejligt at der atter kommer lidt "gang i hjulene".

Bagsiden af medaljen er selvfølgelig at jeg atter arbejder mere end fuld tid, og har mindre tid/overskud om aftenen - så min større projekter bliver lidt forsømt til fordel for nogle mindre og hurtigere projekter.

Lige nu er det blevet til et par hæklet punge - en mønt-pung med lynlås & en kort-pung med blomsterknap. Jeg er godt tilfreds med begge punge.

Der er brugt blot 28 gram Almina 8/4 merciceret bomuld og en hæklenål nr. 2½.
Møntpungen måler 11 x 9 cm, og kortpungen måler 10 x 7 cm.

























Et par Queen Anne's Scarf - et til mig selv









Og en værtinde gave :o)







De er begge hæklet i Drops Deligt på nål 6.
Mit tørklæde vejer 52 gram og måler 202 x 8 cm, og værtindegaven er 156 x 8 cm og vejer 45 gram.

Ingen kommentarer: