lørdag den 3. juli 2010

Nyt transportmiddel
















.... turen med
hurtigfærgen er efterhånden en fast del af min arbejdsuge, for siden Kr. Himmelfart har jeg arbejdet på kontoret i Århus et par dage om ugen.

Det har krævet lidt justering, prioritering og tilvænning fra alle sider.

Gemalens og min hverdag er unægtelig blevet en smule anderledes, en del af de små daglige hverdags ting skal nu rundes over mobilen, gemalen bruger hans golfkøller jævnligt på hans "fridage", jeg får læst lidt mere, og det fungerer egenligt ok - med tiden bliver vi forhåbenlig også bedre til at sove uden hinanden :o)
Ungerne, søsteren og faderen min bliver så småt også bedre - nu kan de ihvertfald huske at jeg er afsted hver uge :o)
Ændringerne har desværre også betydet at jeg har måtte melde fra til arrangementer & invitationer i løbet af ugen, og desværre kan ikke alting flyttes til weekenderne :o(

Jeg syntes dog, at vi efterhånden har fået det til at virke ok herhjemme, og kollegaerne er møj tilfredse med ordningen.

Ingen kommentarer: