søndag den 8. august 2010

:o)) En fantasktisk service

Så er weekenden snart slut, og jeg har så småt fået noget energi tilbage.

Denne uge har været en rigtig lang uge og hård uge - først 4 arbejdesdage i den jyske hovedstad, efterfulgt af 1 arbejdsdag i den sjællandske hovedstad. Alle dagene var godt booket med diverse møder & interviews.

Jeg må indrømme, at jeg var godt brugt fredag aften og har holdt meget lav profil hele weekenden.

På trods af de lange dage, fik jeg besøgt fru Isager's butik i det gamle latinerkvarter og sikken en service jeg fik :o)

"Granite" har længe været på min ønskeseddel, og besøgte derfor butikken for at se nærmere på blusen. Garnkombinationen Spinni/Alpaca er ikke helt min favorit, hvorimod Bomulin falder meget mere i min smag, så ekspedienten og jeg talte om flere forskellige garnkombinationer med Bomulin.

Ingen af kombinationerne var afprøvet, så ekspedienten gav mig rester af Viscolin, Alpaca, Spinni & Bomulin og lidt af en gammel opskrift, således at jeg selv kan lave forskellige strikkeprøver...

Hold da helt op - sådan en fantastisk service har jeg endnu ikke oplevet mange andre steder.














Strikkeprøverne skulle gerne vise mig garnkombinationen for mig, og så vil jeg endnu engang finde vej til butikken i latinerkvarteret.

1 kommentar:

Anita Tørmoen sagde ...

Det var jo en utrolig flott service:)