torsdag den 22. september 2011

Kjær & Schmeling

Kristine ville rydde ud i hendes gemmer, og endda til spotpris :o)

Så fik jeg endnu engang kigget på og beundret hendes dejlige armbånd, og denne gang var der ikke langt til handling.

Fluks var mailen/ordren sendt, pengene overført og kort tid senere fandt 3 af hendes armbånd vej til mig/os.













Armbåndene skiftede dog hurtigt ejerskab, da de først lå på bordet herhjemme.

Hapsen gevesen havde begge døtre overtaget brugsretten og ejerskabet af et armbånd hver, og tilbage har jeg det midterste armbånd, som nu er en del at mit accessori :o)

Meeeen, armbåndene fyldte jo ikke meget i forsendelse og kunne jo godt blive væk undervejs, så Kristine kunne fylde lidt mere i pakken til mig - ikke sandt....





Kristine's clutche har jeg kigget på mange gange, men jeg er bedst til tasker med en bund, så Kristine var så sød at lave en bund i min clutch.

Resultatet er perfekt til mig - en lille flot og enkelt clutch.

Tag dog ikke fejl af størrelsen, den er skam også er meget rummelig - min kan bl.a. rumme ½ liter vand, pengepung, læsebriller, lille toilettaske, mobil, mini paperback.












Farven på lynlåsen er op til køberen, jeg valgte en lidt neutral udgave.

1 kommentar:

Merete sagde ...

Sikke nogen skønne køb. Kan godt forstå at du ikke kunne have det i fred.