torsdag den 22. september 2011

Westknit Mystery Shawl KAL

I juli måned annoncerede Stephen Westknit sit første Mystery Shawl KAL ....










og der er flere flotte sjaler i mellem hans opskrifter, så der var ikke mange overvejelser hos mig, før jeg havde meldt mig til mit først KAL....

Da jeg jo ikke kunne se det færdige resultat, havde jeg mange overvejelser af garn og farver.

Jeg surfede, besøgte min garnpusher og endte i mit garnlager, og derfra valgte jeg 3 bundter Cascade Heritage købt hos Purl i Soho sidste år.














Starten gik rigtig godt og jeg kunne godt lide sjalet, så jeg fortsatte gladeligt med resten af ledestrådene.















Og jeg er rigtig glad for det færdige resultat :o)

















Tørklædet måler 75 x 178 cm og vejer ialt 203 gram.

Opskriften skal købes på Ravelry














3 kommentarer:

Birthe sagde ...

Det er super smukt :-)

Lis sagde ...

Dit KAL er også blevet super flot. Du har vist strikket det største, for mit er ikke så stort, jeg stoppede nemlig efter Medium str.
Jeg kan godt lide dine farver, de er dejlig friske i det, ligesom en kold morgen.

Kh. Lis

Merete sagde ...

Hvor er det flot Bettina. Skønne farver du har valgt.