mandag den 4. oktober 2010

New York shopping - Purl

Tja, shopping fik vi ikke gjort specielt meget i New York, og det var ikke pga. manglende forsøg....

Jeg havde en liste over garnforretninger i New York, og den eneste som stadig lå på adressen og var åben, var Purl

Purl er en super dejlig lille garnbiks i Soho, som absolut er værd at besøge ;o)



































Udvalget var stort og langt størstedelen af deres garn var uld i forskellige kombinationer.

Når jeg står overfor sådanne store mængder garn, bliver jeg altid helt blank, med mindre jeg har specifikke projekter i tankerne.

Det skete også i Purl, og efter megen garnpilleri, kiggende strikkeblade & bøger endte jeg med 6 bundter Cascade Heritage og en strikkepose til små projekter.

Bare så typisk mig.....













Jeg shopper bedst efter en indkøbsseddel - komplet åndsvagt i en forretning som Purl.














Lidt det samme skete i Woodbury Common.

Woodbury er en "landsby" bestående af outlets fra 220 mærke-forretninger, og som ligger ca. 1 times buskørsel fra New York.
Vi brugte en hel dag derude, rundede forretninger som DKNY, Burberry, Ed Hardy, Nike, Tommy Hilfinger, Converse, UGG, Hugo Boss, Calvin Klein, Lacoste, Prade, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Esprit, Gucci, Levis m.m.
Og vi kom hjem med 3 par Converse sko samt lidt børnetøj fra Tommy Hilfinger (en gave)... typisk, typisk, typisk...

3 kommentarer:

HEKSEN sagde ...

Hvis det er en lille garnbiks, så ville jeg nemt blive væk i en stor. Jeg går også helt kold sådanne steder.

Sonnie sagde ...

Det ser meget spændende ud alt det garn, men du har ret, man kan nemt fare vild i alt for meget.
Håber I havde en super tur, jeg er næsten ikke misundelig :o)

ea-o sagde ...

Hold da op, for en lækker butik!