søndag den 31. oktober 2010

Tilbud i Føtex

Lørdagens indkøbstur omfattede også en tur i Føtex, og her jeg fandt et par gode og attraktive tilbud på et par strikkebøger.














Bøgerne kunne jeg ikke genkende, så jeg måtte selvfølgelig udforske og bladre lidt i bøgerne, og det afgjorde hurtigt sagen.

De står nu imellem mine øvrige strikkebøger :o)


"Strikning & Hækling" har nogle gode basis opskrifter og kan samtidig give ny inspiration


























Mens "Lær at strikke" bl.a. har nogle rigtig gode billeder af f.eks. strik med flere farver















Og strik af samme mønster med forskellige garntyper


















Eller forskelllige farver ...


















Alt i alt 2 gode bøger med meget basisinformation, og som jeg forventer at kunne bruge igen og igen. Så jeg er meget tilfreds med købet.

Ingen kommentarer: