søndag den 10. oktober 2010

Strikkeprøver og projektstatus......

Mine tanker kræser i øjeblikket om tykke trøjer og feminine trøjer, så jeg har i weekenden fået lavet et par forskellige strikkeprøver til evt. nye projekter.

Til den tykke trøje fra Wilfert har jeg valgt at sætte Wilfert's Venezia sammen med M&K's Eco Baby uld - en kombination som tegner rigtig godt.














Til "Overblik" fra AD's nye bog, har jeg lavet en strikkeprøve med den tynde og udgået bomuld/uld fra Geilsk - jeg ved ikke helt om det er det rigtig valg af garn, og jeg vil prøve med noget ren uld i stedet.














Til endnu en af AD's nye, nemlig trøjen "Tankestreg" har jeg forsøgt med noget rent uld fra lageret, og heller ikke her jeg ikke helt overbevist om at valget af garnet er det rigtige.....














Den hæklede taske mangler afslutningen, men jeg har endnu ikke besluttet mig, om jeg vil have taskehåndtag eller skuldertrop, så den er p.t. i bero.

3 kommentarer:

Frujensensunikum sagde ...

Skal love for der er gang i strikkeprøverne, det bliver spændende at se hvad du vælger :)

Lykke sagde ...

Sikke mange spændende ting du har gang i :-) Overblik er godt nok en fin model, der sagtens kunne finde plads på min to do liste :-)

Kirsten sagde ...

Uha det er fine projekter du går i gang med. Jeg er selv faldet pladask for Overblik og Nostalgi. Jeg var til foredrag med AD forleden aften og her kunne man prøve modellerne - fantastisk pasform! God fornøjelse.