søndag den 23. november 2008

Årets firmajulefrokost og den første sne - UPS


Ja, sikke en god start på weekenden :o)

I fredags havde vi årets firmajulefrokost på Experimentariumet i Hellerup, hvor vi fik en velkomst med nogle af "kemi-forsøg", blev inddelt i grupper og løse 12 forskellige opgaver på tid.... det gik rigtig godt for "min" gruppe, så godt at vi faktisk vandt. Præmien var en "mini" udgave af Experimentariumet's forskellige opgaver, og jeg fik Kuglepyramiden.

Vi gik til bords ved mange små borde, og fik en god buffet med masser af klassiske julemad, aftenen sluttede af med fri bar, musik og dans - alt i alt en hyggelig aften med god mad og godt selskab.

Og sådanne et arrangement på Experimentariumet kan anbefales :o)




Allerede i torsdag kom det først sne-varsel, UPS - min nye bil, kører den på sommer eller vinterdæk ? Ak og ve, den kører selvfølgelig på sommerdæk, så vinterdækkene er bestilt og de lange køreture må vente til vinterdækkene sidder på bilen.

Og Falck siger :
Tjek din bil inden mandag og far med lempe!
Sådan lyder et af søndagens gode råd fra Falck efter en travl weekend med vintervejr på vejene.
For selvom der er ryddet, gruset og saltet, så kan der stadig være glatte pletter på asfalten i hovedstadsområdet.
Jo tak, jeg tager ingen chancer ....

Meeen det forhindrede jo ikke sneen, og lørdag morgen er dette udsigten fra vores stue ...









Forhåbentlig er "sne"udsigten den samme den 24. december - det kunne være hyggeligt, så jeg krydser fingre.

Ingen kommentarer: