torsdag den 20. november 2008

Weekend & hverdags projekter


I øjeblikket arbejder jeg på 2 projekter - et dejligt aflangt tørklæde i Fonty Angora garn og med mønstret "Gotisk vindue", som passer til en hue i samme garn.

Og med vejrudsigten for weekenden, knokler jeg for at blive færdig med tørklæde, så jeg kan bruge sættet på lørdag.




Derudover er jeg igang med et hæklet tørklæde, bestående af 115 store og små cirkler hæklet i Lima og Kido Lame - et stort arbejde, men jeg er sikker på at resultatet bliver godt.

Det er et samlet kit som jeg har købt hos Lotte : http://www.123hjemmeside.dk/strikketoesen/



Desværre er det elektriske lys herhjemme ikke godt nok, og kan kun lave cirklerne i dagslyset, så jeg hækler cirkler i weekenderne og strikker på angora tørklædet om aften.

Ingen kommentarer: