søndag den 23. november 2008

Weekendens projekter...

Jeg plejer at "holde fri" efter vores firmajulefrokost, og var egentlig træt af at afskrive en hel weekend hver gang. Så jeg havde lagt andre planer denne gang :o)

Og lørdag aften ville en veninde (Margit) og jeg starte på vores julekort, men inspirationen havde dog en sløv start og måtte hjælpes igang med forskellige tests, så for første gang nogen sinde, har jeg et større udvalg af forskellige julekort i år.



Og søndag lavede vi juledekorationer hos "svigermekanikken".

Det er en tilbagevendende tradition, hvor vi mødes til en let frokost, et par timers dekorations-arbejde og vi slutter dagen af med gløgg & æbleskiver. En rigtig god tradition hvor vi har nogle hyggelige timer sammen.

Vi er 3 generationer, hvor den ældste deltager er min svigerfar på 71 år, og den yngste er min lille niece Caroline, som blev født natten til fredag.

Også idag syntes jeg at inspirationen skulle hjælpes godt på vej, så jeg er egentlig ikke færdig med "adventsfadet" i guld, som stadig mangler nogle røde kugler, hjerter eller andet pynt. Og de 3 andre dekorationer mangler lys & lysholdere, lysholderne og det sidste pynt ligger i "julekasserne" og de kommer først frem på fredag/lørdag, så dekorationerne og adventsfadet venter.











Mens jeg fumlede med dekorationerne, fik min kære "husbond" lavet et flot kalenderlys til min far.

Når jeg, her søndag aften, kigger tilbage på weekenden, så er jeg godt tilfreds med alt det, som jeg har nået - rigtig dejligt.

Ingen kommentarer: