søndag den 29. marts 2009

Et par nye tørklæder

Midt i mine andre projekter kom der et par "haste-projekter" :o)

Josefine fik nemlig øje på det lyserøde og off white mohair garn i mit garnlager - hun manglede et "Anemone" tørklæde i netop de farver, og hun kunne absolut ikke vente













...... så mor gik igang med de store pinde og fik gudskelov hurtigt produceret et par sjaler.















Josefine fik sit lyserøde/off white mohair sjal i "Anemone" mønstret fra Karen Noe, ialt 117 gram og måler 60cm fra nakke til spidsen af tørklædet og er ca 185 cm bredt.

Resten af garnet brugte jeg til et lille sjal med retriller til mig selv - jeg manglede også et lyserødt :o)

Jeg er meget tilfreds med mit sjal, som vejer 64 gram og måler ca 40 cm fra nakke til spidsen af tørklædet og er ca 155 cm bredt


2 kommentarer:

Gitte sagde ...

Meget smukt, og meget feminint ;-)

Bettina sagde ...

Ja, det blev rigtig godt - en stor succes :o)