mandag den 2. marts 2009

Både og..... og nyt garn :o)))

Både og - sådan har jeg haft det med den lavendelblå/lilla mohair trøje.

Det er rart at få brugt lidt af garnlageret, på den anden side har jeg ikke "brændt" for trøjen, så jeg har været fristet af mange overspringshandlinger - det er lykkes mig at holde fast i min beslutning og blive færdig med trøjen, dvs. jeg mangler at sy side & ærmerne sammen og finde de rigtige knapper.

Det skal jeg skam også nok få gjort, for jeg har jo købt nyt garn :o)

Hos Strikketøsen i tirsdags, holdte jeg fast i min beslutning og fandt garn til et par af mine nye projekter - dejligt, dejligt, dejligt

Så nu har jeg disse projekter liggende :


Så nu skal mohairtrøjen gøres færdig, så jeg kan komme igang med et af de andre projekter.

Ingen kommentarer: