søndag den 26. juli 2009

Udsalget hos Drops

Omfatter nogle rigtige gode tilbud, og det har jeg skam også benytte mig af.
Jeg faldt for den lysebrug og lyserøde Safran, og den mørkelilla Muskat, derudover måtte jeg eje endnu et nøgle af det lækre strømpegarn fra Zauberball + et par nøgler mørkelilla merciceret bomuldsgarn fra Almina.
Generelt dur jeg slet ikke til at købe garn, uden af have nogle specifikke projekter til garnet, og denne gang har jeg også ledt, søgt og overvejet en masse forskellige opskrifter til garnet fra Drops.
Men jeg tror, at jeg har fundet de rigtige opskrifter og skal blot af nogle af mine igangværende projekter færdige - så jeg kan starte på de nye projekter.

4 kommentarer:

kundskabogkaos sagde ...

Jeg ELSKER nye garnnøgler, de er bare så smukke, man nænner næsten ikke at tage hul på dem, men samtidig nænner man heller ikke at la vær :)

Lise sagde ...

Jeg har det som dig, garnudsalg er rigtig svært, for jeg kan kun købe garn hvis jeg også har et par projekter.

Men jeg har også været ude - hvor jeg havde styr på de kommende projekter. Så mit garnlager er igen fyldt op.

Bettina sagde ...

Helt enig med jer begge - og jeg er blevet LIDT bedre til at købe garn UDEN et specifik projekt i tankerne.

Skribenten sagde ...

Hej Bettina. Jeg køber garn efter impuls, men altid med en bagtanke.

Dog har jeg netop også købte nogle bolde af strømpegarnet i multifarver. DET kendte jeg ikke, og jeg troede at det var tykkere i tråden. Jeg aner ikke hvordan man strikker strømper, så jeg pønser på noget alternativt istedet.. :-)


KH Henriette