mandag den 11. april 2011

Afsted

Så er forberedelserne vist færdige, så vi kan tage til The Big Apple med god samvittighed :o)



Køleskab & fryser er fyldt op og yngstedatterens bedsteveninde er "flyttet ind" .....



2 nøgler strømpegarn fra Noro skulle gerne blive til en let forårs poncho, og nu må vi ses, hvor meget jeg når undervejs.
















Efter et par forsøg er jeg tilfreds med denne kant















Pakken til Operation Påskeglad er skam også købt og pakket ind - pigerne poster pakken, mens vi er afsted...

Jeg har forsøgt at finde min modtager af gaven, og har kun fundet navnet på Facebook, så jeg håber at gaven falder i modtagerens smag










1 kommentar:

Susannes syslerier sagde ...

Dejligt sjal, du har lavet - og skønt garn. Dejligt, at strikkevejledning på ponchoen er tilgængelig :-)