torsdag den 7. april 2011

Snowy Camomille


Gårsdagen blev afsluttet i selskab med nogle fantastiske damer, og blondekanten på mit Camomille voksede hurtigt i det gode selskab.

Så her er mit færdige Snowy Camomilla :o)




























Sjalet er strikket i Isager Tvinni & Alpaca 1 på pind 3½ (også blondekanten), det måler 73 x 208 cm uden blondekanten og vejer ca 181 gram.

Denne gang har jeg lavet en enkelt justering i forhold til opskriften - jeg har ændret de miderste 3 masker til kun at være 2 masker (det syntes jeg passer bedre med blondekantens lige antal pinde)

Jeg må erkende at Camomille har fæstnet sig godt hos mig, og jeg forventer et bundt blå Spinni bliver til et Blue Camomille i løbet af foråret / sommeren :o)

Flere har givet udtryk for at Camomille's mange retpinde kan være "dræbende", det er ikke helt tilfældet hos mig - jeg har delt Camomille op i "striber" med 1 og 2 tråde, og mine tørklæder har ca 20 "striber", så jeg tæller "striber" istedet for pinde.....

3 kommentarer:

Camilla sagde ...

Ha hvor sjovt, jeg tæller også camomille-striber :-) Jeg syntes næsten de strikker sig selv, og jeg har flere i tankerne. Det jeg laver nu er hvid/gul, det er jeg ret spændt på...
Din hvide camomille er meget meget smukt!!

Ann sagde ...

Din Camomille er meget smuk.

Zarina sagde ...

Hold op hvor er den flot.
Man får jo helt lyst til at lave et selv.

Kh Zarina