søndag den 7. august 2011

Prince











har lydt i bilen og fra højtalerne herhjemme den sidste uges tid.

Ikke fordi at jeg er en stor fan af Prince - noget af hans musik er skam ok, andet er lidt for "syret" til mig.
Men Gemalen er stor fan, og han har tidligere set Prince på Gentofte og i Göteborg (i sine ungdomsdage..)


Så han slog til, da han fik muligheden for billigere billetter, og vi skal på 10-øren idag















Jeg er godt nok spændt på at se Prince live..... bliver det noget godt eller skidt ?

Og kommer der mere regn ? Pyt, gummirøjserne er fundet frem.

Rigtig god søndag aften derude :o)

2 kommentarer:

Lin sagde ...

Rigtig rigtig rigtig god aften.
Jeg er heller ikke den store fan af Price, men han har da lavet nogle rigtigt gode numre.

HEKSEN sagde ...

Jeg er misundelig. Go' aften!!!