torsdag den 25. august 2011

Shit shit shit...

Gemalen er idag blevet indlagt med en blodprop i benen - en prop som åbenbart skal genere mest muligt, for den har desværre en dårlig påvirkning på bl.a. tikkeren og trykket.

Godt at han er i hænderne på kvalificeret mennesker i hvide kitler

Vores meget forskellige døtre tager situationen meget forskelligt

Ældstedatteren har tillid til de hvide kitler og ro i sindet, så hun tager på den planlagte "rus-tur" med hendes nye studiekammerater

Yngstedatteren har desværre ikke den samme ro, hun krammer mere og er ikke mange meter væk fra mig

Og mig - jeg forsøger at holde balancen .................

10 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Håber det allerbedste, han er jo i gode hænder. Stort kram.

Min hverdag som pensionist sagde ...

Puha Bettina.....Sikke dog noget møj.
Jeg ønsker alt det bedste for jer allesammen med håb om god bedring til gemalen.

Kh. Majbrit:)

Ellen sagde ...

Godt han er i gode hænder. god bedring.

zette sagde ...

De bedste tanker og hilsner til dig og din familie herfra os.
Hav kun tillid til de hvide kitler, specielt på det lokale sygehus. De er bare dygtige.

Strikkefuglen sagde ...

Tror også på at han er i gode hænder, men sikke noget møg.
Håber det bedste for jer, god bedring.
Majbritt

Karin Grøn sagde ...

Det gør mig ondt at høre. Jeg ønsker god bedring og håber at I kommer godt igennem forløbet og får den hjælp I har brug for.

Lona sagde ...

Åh dear! Jeg håber det bedste for jer alle, knus Lona

Merete sagde ...

Jeg krydser finger for det bedste. Tak for sidst, det var rigtig hyggeligt. Jeg håber at I får en rigtig hyggelig dag.

Lisbeth sagde ...

Øv...altså. Håber det går bedre?
God bedring og pas også på dig selv.

Lin sagde ...

Sikke noget. Krydser fingre for det bedste.