torsdag den 20. oktober 2011

Liva

På forårets Håndarbejdsmesse i Middelbart faldt jeg pladask for Ramilla's nye vest - LIVA

Opskriften var i Rasmilla's Yndlingsgarn, og det er nu også et lækkert garn, men jeg faldt for hendes Luksusgarn, så et passende antal nøgler og opskrift blev pakket pænt i en af hendes poser.


















Liva er en gennemført opskrift med flere flotte detaljer :o)
Faktisk en rigtig god grundopskrift på veste, og jeg leger da lidt med nogle ideer.














Den færdige vest er lækker, og perfekt til at varme min ryg på kolde dage :o)

Liva er strikket på pind 4 + 4½, og jeg har brugt 325 gram Luksusgarn




2 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Den er smaddersød - også som en sommertop. Har selv opskrift og må da i gang - god dag!

Quiltepigen sagde ...

Ja den er rigtig dejlig,har selv strikket den i ynglingsgarn.Kunne godt finde på at lave en mere i luxuxgarn.