mandag den 10. oktober 2011

Også prøves.....

I perioder har Netto flere forskellige typer garn til attraktive priser, eller ....

Ihvertfald løber rygtet hurtigt i "strik" verdenen, når tilbudene er gode og garnerne indbydende.

Jeg har bare aldrig rigtig prøvet noget af det, men nu skal det laves om :o)

Min lille lokale Netto havde sat deres priser ned på de resterende garner, og i toppen af bunken med blandede garner, så jeg noget råhvidt..... og i bunken fandt jeg ial 10 ngl Bomuld/Viscose til blot 5,- pr. ngl.

De ligger nu herhjemme - klar til at blive en Vitamin D, og jeg krydser fingre for et godt resultat :o)











2 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det ser spændende ud..glæder mig til at se resultatet.;)

Lis sagde ...

Lækkert at finde et godt tilbud, så får man sig en bluse til næsten ingen penge.
Jeg glæder mig til at se resultatet.

Kh. Lis