lørdag den 25. april 2009

Første Domino tørklæde & mere garn

Sidste weekend blev jeg færdig med mit første tørklæde i Domino - det er bare blevet så flot, og jeg er så glad for det :o)

Tørklædet vejer 292 gram, måler ca 102 cm fra nakke til spids og er ca 216 cm bredt.

Jeg har brugt Kauni effekt EQ og ensfarvet lilla (LL6) til en kant på 5 retriller.





Josefine har skam også forelsket sig i tørklædet, og har bestilt 3 stykker i forskellige farvekombinationer, så afsted til Strikketøsen efter garn til et par tørklæder :o)


Jeg havde en rigtig god tur og kom hjem med :
  • Kauni effekt i EN=lyse grå/beige + EZ=turkis/blågrøn

  • 1 bdt sort Merino fra Adriafill til et Lace tørklæde/sjal

  • mange nøgler råhvid Eco babyuld til "Noget der ligner"













Så jeg har masser at gå i gang med, og jeg knokler for at blive færdig med dette først :o)

4 kommentarer:

Mormorstrik og Farmorsysler ❤️ sagde ...

Sikke et flot og farverigt tørklæde. Det må have tagt lang tid at strikke.
Man bliver i godt humør af farverne. Dominostrik ser meget spændende ud. Jeg har ikke prøvet det, men jeg tror man kan blive afhængig (lige en firkant mere .. lige en...)

Jette sagde ...

Hvor er det bare flot det sjal, og der ser ud til at de kommende projekter bliver ligeså skønne...

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er det flot og festligt - det kan vist peppe alting op :-)

Karin Grøn sagde ...

Det er nogle helt vidunderliger farver og jeg elsker at strikke dominostrik og det tørklæde er bare fantastisk. Tillykke med det.