søndag den 5. april 2009

Påskeferie........yes, hvor dejligt :o)

PÅSKEFERIE !!!!!!

Årh hvor dejligt, og jeg kan se tilbage på en god weekend :o)

Hvor jeg igår fik nydt vejret lidt udenfor - blomsterne kommer myldrende og jeg fik købt stedmoderblomster til den første krukke udenfor :


Den sidste firkant på dominosjalet blev færdigt, så nu mangler jeg blot kanten - jeg har læst opskriften et par gangen og har ikke helt forstå hvilket hjørnet kanten skal starte fra, og skal der kun strikkes kant på skråsiderne ???? Spøjst, hmmm




så jeg er startet på et par nye projekter :

domino sjal i Zauberball - hmm, ved ikke helt om opskrift & garn er det rigtige match...

Tørklæde hæklet med "murstens" eller "slibestens" mønstret i Alpaca og Zauberball - det virker lidt bedre :o)


Og jeg er blevet færdigt med et tørklæde i Japonica Rainbow fra Karen Noe, det mangler blot en vask & blokning. Færdig mål m.m. følger senere


Vores dejlige datter Josefine er hjemne igen.
Hun og kæresten kunne hverken få kæresteriet eller bofælleskabet til at fungere, så de har "slået op", opsagt/fraflyttet lejligheden og Josefine er flyttet hjem igen.

Det betyder at vores gæsteværelse nu ser sådan ud, og det dur jo ikke !


Så vi er startet på den helt store oprydning & sortering, og det gav idag en pæn fyldt trailer til lossepladsen, et par poser til kirkens korshær og en stak bøger som vi endnu ikke har fået sorteret. Men vi fortsætter skam imorgen :o)

3 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Din weekend har da godt nok budt på lidt af hvert. Trist med datteren, men jeg håber hun finder ud af det hen ad vejen.Rart at komme af med lidt jordisk gods som fylder for meget i ens tilværelse.
Dit sjal er jeg helt vild med- det bliver bare så flot.

Helle : sagde ...

Synd for din datter, det er aldrig sjovt sådan noget. Held og lykke til hende.

Dejligt farverigt sjal !

Bettina sagde ...

Tak - Josefine har det meget bedre, det var lidt hårdt de første dage, men nu går det godt.

Tak - jeg syntes også at tørklædet er blevet rigtig flot, og satser på at få kanten strikket færdigt i løbet af påsken :o)