lørdag den 26. februar 2011

Endelig "godkendte" flæser

Tusinde tak for jeres tips og gode råd.

Og vi fik ikke løst min flæse-problematikken på vores seneste strikkekomsammen, så jeg har været igang med diverse strikkeprøver af mine shetlandsrester, og endte meget hurtigt i en en trådet udgave:


















Og mit valg er faldet på disse flæser, strikket med en enkelt tråd Tvinni


Jeg har rundet spidsen og er også her tilfreds med resultatet
Så nu hører jeg Mads & Monopolet, mens jeg strikker flæse, på flæse, på flæse..... og håber at jeg bliver færdig samtidig med Mads, Mads, Nikolaj og Annette :o)
God lørdag til alle derude :o)

4 kommentarer:

strikkeentusiasten sagde ...

Jammen hvor ser det godt ud -- flæsen er lidt langtrukken at strikke men det færdige resultat er det hele værd.

God weekend
kh Jane

Frau Putz sagde ...

Koden knækket - og spidserne ændret. Ja, ja... Der sker noget ;)

Det bliver spændende at se, hvad du har startet på, når vi mødes i morgen.

God lørdag!

KH Karina

Susannes syslerier sagde ...

Det ser da supergodt ud :-)

Zarina sagde ...

Hej sikke en masse flotte ting du får fremstillet. er jo helt tosset med den strikket blonde kant.

KH Zarina