søndag den 27. februar 2011

Skat & Strikkekomsammen

Sidste år fik jeg endnu et skrivebord, nemlig på vores kontor i Århus, og ordningen forsætter også i 2011.

At have 2 arbejdspladser har flere forskellige konsekvenser, den ene har også en indflydelse på min årsopgørelse. Så formiddagen er bl.a. gået med at finde de rigtige informationer og beregne min befordring for det gamle år.

Tallene er fundet, beregnet og registreret hos SKAT og nu afventer jeg så min endelige opgørelse og forhåbenlig også nogle penge :o)

Har du husket at registrere evt ændringer ?

Sidste frist er imorgen den 28. februar 2010.






Resten af dagen skal bruges i dejligt selskab med nogle fantastiske kreative sy & strikkedamer :o)

Kurven er klar, bruseren venter og jeg er snart undervejs.

















Ingen kommentarer: