søndag den 13. februar 2011

God tur og en færdig "Josefine"

Vel tilbage igen :o)

Og jeg kan se tilbage på en god teambuilding tur, med masser af kvalitetstid med mine kollega'er.

Området var godt, vejret var perfekt - plus grader om dagen, blå himmel overalt og med masser af sne på løjperne.


Så der var noget for alle :o)


Mit "Josefine" er skam også blevet færdigt :o)

Det er et rigtig dejligt sjal, opskriften kan du finde her.

Jeg har sat Drops Baby Merino sammen med Indiecita fra Filcolana, og det er 2 garner hvor pindestørrelsen og strikkefastheden passer, det er en god kombination som giver et dejligt blødt sjal.

Sjalet vejer kun 177 gram fordelt på ca 96 gram Indiecita og ca 80 gram Merino.

Jeg ville gerne bruge alt Indiecita'en, så jeg forlængede sjalet med 3x2 striber og startede på flæsen, da jeg havde 152 masker på hver side af midtermasken.

Sjalet mangler stadig at blive vasket og blokket, så jeg har endnu ikke de færdige mål.












Ingen kommentarer: