onsdag den 2. februar 2011

"Josefine" til rejsen

Imorgen drager mine kollega'er og jeg afsted, til et par dage med fokus på teambuilding, og denne gang går turen til dette indbydende hotel i de Franske bjerge :o)












Vores arbejdsplan giver også nogle muligheder for prøve områdets pister, og mine kollegaer tager både blå, røde, sorte og off pist ture.

På trods af flere forsøg, må jeg desværre erkende at kombinationen et par brædder, sne og mig absolut ikke en cocktail som kan mixes - jeg bliver simpelthen for bange og falder forkert, med diverse forstuvninger som udbytte.

Så denne gang får jeg enkelte timer på egen hånd :o)

Jeg satser på at finde en behagelig stol på et solrigt sted, med en dejlig kop kaffe indenfor rækkevidde og et nyt sjal på pindene - absolut ikke ringe :o)

Så jeg har hurtigt startet på et Josefine med et nøgle meleret Indiecita og Drops Baby Merino.

Umiddelbart tegner det godt.




3 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Kære Veninde. Sikke nogle dejlige dage du har i udsigt, jeg ønsker rigtig god tur og glæder mig til at høre om den, når vi ses.

Mange knus
Henriette :))

Karin Grøn sagde ...

Det lyder rigtigt fornuftigt med den kombination af sne kaffe sol og strikketøj og langt mindre farligt end ski og bjerge. Det skal nok blive et flot sjal du får ud af det.

Berit sagde ...

Rigtig god tur. Jeg ville også vælge kaffen og strikkepindene frem for pister og brædder ;-)