søndag den 25. januar 2009

En travl uge med flere færdige projekter :o)

Torsdag den 29. januar skal jeg på firma'ets årlige teambuilding tur, og for 3. gang skal vi til Schweitz, så jeg ville meget gerne have et nyt tørklæde og luffer med på turen.

Da ugen startede var jeg meget i tvivl, om jeg overhovedet kunne nå at få strikke så meget - havde jeg måske været for optimistisk ?

Men nej, med "næsen i sporet" og glødende strikkepinde er jeg nu færdig med et lækkert tørklæde i Evilla 8/2, ca. 32 cm bredt & ca 175-180 langt (blot 113 gram)










et lækkert pandebånd inspireret af denne opskrift


og et par filtet luffer fra denne opskrift med diverse ændringer.
Før og efter vaskemaskinen :o))










Min Claudia Evilla nederdel ser således ud efter vask og blokning - jeg er meget tilfreds med resultatet, og det bliver absolut ikke den sidste nederdel som jeg strikker :o))

Jeg kan klart anbefale opskriften, og lige nu overvejer jeg garnet til den næste nederdel :o)





Ingen kommentarer: