onsdag den 14. januar 2009

Garn til et nyt tørklæde og en forsinket julegave

Denne uge er startet godt :o)

Mandag arbejdede jeg på kontoret i Jylland, overnattede i Århus, og tirsdag havde vi et godt møde med nogle gode beslutninger.

Tirsdag nåede jeg hjem tids nok, til at jeg også kunne nå strikke cafe om aften.

Til strikke cafen benyttede jeg lejligheden til at købe lidt mere shetlandsuld til dette hæklet tørklæde fra Hendes Verden.

Jeg har valgt 2 brune, 2 rosa og 2 blå nuancer til tørklædet, og forventer at lave en lang række firkanter (22-24 stk) og med en mørkebrun kant.












Derudover fik jeg idag en forsinket julegave - ca 300 gram Kauni garn i sort & grå nuancer med opskriften på en trekantssjal. Jeg har hørt meget godt om Kauni garnet og glæder mig til at prøve det.

Ingen kommentarer: