onsdag den 14. januar 2009

UFO'er - 7 stk.

Nu har jeg overblik over mine UFO'er - sølle 7 stk. - lidt flere end jeg huskede, men det er ok :o)

Dette er første sok af et par til mig selv, og disse sokker bliver den første UFO som skal færdiggøres.











Bluen "En kort en lang" fra Marianne Isager har jeg kun fået lavet ærmerne, og mangler forstykket & ryggen, og det bliver den 2. UFO som færdiggøres.











Denne blå & hvide uldtrøje i Sisu er ryggen, forstykkerne + 2/3 af første ærme allerede strikket, og mangler andet ærme + hals/forkanterne, og det bliver den 3. UFO som færdiggøres.











Denne røde trøje i mohair og bomuldskanter er lige så langt som den blå, dvs. jeg mangler 1/3 del af første ærme, andet ærme og hals/side kanter, og det bliver nok den 4. UFO som færdiggøres.











Og disse 3 trøjer/bluser er lige langt - jeg har nået et stykke op på ryggen, og har endnu ikke besluttet om de skal laves færdige eller trævles op.... det vil tiden vise.










Nu har jeg et godt overblik over UFO'erne, og har samlet dem i en separat kurv - derved fået flueben / "done" ved et punkt på min "to do" liste.
Garnlageret har jeg fået flyttet ind i kommoden, og satser på at få lavet en "indholdsfortegnelse" på lørdag.
Alt i alt en god start på året, mine projekter og "to do" listen.

1 kommentar:

Helle sagde ...

Hi Hi Dejligt at se at andre også starter på noget og så derefter ikke rigtigt ved om det er det
VH
Helle