onsdag den 14. januar 2009

Øv øv øv - sidste uge var en rigtig øv uge :o(

Øv øv øv - sidste uge var en rigtig øv uge.

Først havde jeg 2 dage med en bragende hovedpine som ikke engang skulle slåes ned med smertestillende, så jeg gik rigtig tidligt i seng begge dag.

Så fik jeg rigtig ondt ryggen, og havde det bedst når jeg gik - hvilket er meget svært ved stillesiddende kontorjob. Og det var helt umuligt at sove pga. smerterne, så efter 2 døgn på smertestillende piller var jeg til lægen og fysioterapeuten i fredags.

Gudskelov, det blev min redning, for fysioterapeuten fik "trykket" på alle de rigtige steder og søndag var jeg igen smertefri...... JUBIII

Så kom den næste skuffelse..

Min Claudio Evilla nederdel blev færdig i søndags - dejligt - alle masker lukket af og på med nederdelen, og til min store overraskelse er nederdelen FOR STOR.

Hvad ??? Jeg er målløs, jeg har lavet strikkeprøve, målt mig selv, regnet frem og tilbage, målt nedernelen undervejs, så hvordan kan dette ske ????














Jeg lavede nederdelen mindre vha. en rundpind, prøvede den igen og tog en velovervejet beslutning.... trævl nederdelen op og strik den på ny i en mindre størrelse, og i skrivende stund
er jeg næsten halvvejs på anden udgave.

Dejligt - jeg satser på at den bliver færdig i weekenden, og jeg glæder mig allerede.

Ingen kommentarer: